Jumaat, 12 November 2010

permulaan mengenali mereka~

saya mula mengenal norafzan @kaka zan pada bln 8 tahun 2007~
HKC la menemukan kami~
x pernah bersua muka & berhubung melalui alam maya shj~
saya pn x pernah terpiker bole berkawan dgn dia selama itu d alam maya~
selepas saya mula smbung blajo da jrg2 nk msk HKC~
kaka zan & fiona la slalo bgtaw pekembangan bola & hal dlm HKC~
selepas 3 tahun berhubung d alam maya saya mencadangkan supaya kami berjumpa d alam realiti plak~
saya katakan pada kaka zan "jom kita p sabah" (tp dlm gurauan )
x sangka plak kaka zan btl2 bt plan tuk p ke sabah~
dia mengajak kak wana & cikda skali~
buat pertama kalinya pada bln 10/08 saya mengenali kak wana & cikda~ x pernah bersua muka pn~
plan nak ke sabah d buat pada bln 7/08~
dan pada 26/02/10 la tarikh kami berempat bersua muka buat pertama kalinya~
banyak perkara menarik & lawak terjadi pada kali pertama saya, kak wana & cikda bersua semasa d airport bayan lepas (penang)~
patutnya flight kami pagi tetapi d tunda ke pukul 8 mlm~
semasa 1st time jmpa kak wana & cikda semua pakat x ckp manyak~
tp kesian kt kaka zan sbb dia da smpai kat sabah~
so dia terpaksa la dok sensorang tgu kami~
flight kami smpai kt kk pd pkl 10.45 mlm~
trus kami ke hotel~ masa smpai kt hotel 2 da kul 11 mlm~kak wana p la nk check tya sama da blk yg kami tmpah 2 kaka zan da msk @ blum~
kak wana-bilik 107  yg kami tempah 2 ada x nama norafzan mohammad..
PT - x ada nama nama 2 tp kalau dayang siti norafzan awang mohammad ada la..
kak wana - ha hat 2 la ( sambil saya & cikda dok tahan gelak )
msa naik kt bilik kak wana suh saya & cida menyorok d balik dinding ~ kak wana p ketuk pntu pas 2 dia lari balik dinding~
bole lak la dok men chak2 msa 2~pas 2 x larat nk thn smpai semua pecah gelak kt dpn pntu mcm org gila smpai org kt bilik bertentangan pn buka pntu tgk paseipa~
pas msk dlm bilik smbung gelak lg~

~akan d sambung lg~

~ ukz 1903 ~

1 ulasan: