Sabtu, 29 Januari 2011

“GILER GILOS PUNYA KEJA PERJALAN BERMULA” ….

PART 2


9Julai2010

Sesampai nya saya di Butterworth terus menghubungi umie sakura yang akan menjemput saya.
What??? Umie Sakura tak mandi lagi… huhuiiii !!~ sejam jugak lah saya tunggu…
tunggu punya tunggu…setia menunggu… Umie Sakura pun datang menaiki kereta AUDI…
salam salam..peluk peluk.. masuk keta.. Ladies katakan.. :D ..oh… makan time… breaksl0w d Nasmir… saya makan Roti Tisu minum The Tarik !!~ nyummyy…
setelah mengisi perut.. apa lagi.. kekamp0ng at0k umie sakura… simpan barang… Mandi terus bersiap,saya mahu pergi ke Parit Buntar bertemu Ayu lalalalala…. Umie Sakura pulak bekerja…
Wawa (adik Umie) & Dayah (sepupu Umie) dengan rela hati menghantar saya ke Parit Buntar.
Sesat plak di Parit Buntar,pusing sana pusing sini… nasib baik ada Public Ph0ne tepi jalan.. tep0n Ayu Lalalalala… dan kami berpakat untuk berjumpa di Stati0n Minyak Petr0nas…
tik t0k tik t0k… Ayu Lalalalala pun sampai menaiki keta Kenari aka Lori (sy0ik pakcik kata keta ni macam lori,keh3!! ) .. Wawa & Dayah pulang ke kulim.. Memandangkan  masa untuk makan tengah hari Ayu Lalalalala membawa saya ke sebuah kedai makan..(ayu,i lupa lah nama kedai 2) bersama Yeyen aka Azren…. n0t bad makan kat situ… dah nak habis makan baru Tuan Hj Yusri sampai…
sembang punya sembang kami berpakat untuk jenjalan di Pulau Mutiara… j0m jenjalan bersama yeyen !!~

Queensbay
                                                                    

tako time

                                                            

Ayu Lalalalala pakai skirt..hek3

Ayu Lalalalala bersama Baskin R0bin

Norafzan & Yeyen

Nasi Kandar Line Clear pulak

macam-macam ada

kekenyangan dah sebenar nya,makan jugak 













r0und island ??? j0m...

saya dan Ayu Lalalalala meneruskan perjalanan ke Kulim… ambik Umie Sakura di mini stadium paya keladi,Kulim dan seterus nya mahu makan CKT .. sambil tunggu pakcik aka poon…dan jugak Puteri Nurul… hek3!!~
makan terakhir untuk hari ini...CKT HIGHWAY... 

sempat jugak kami ber Vide0 call dengan Wana Nir...

malam kian larut.. sesi pertukaran keta bermula.. fuh , ada plak cara nak start keta pakcik ni.. semua PULUN belajar start.. hi3 !!~ setelah semua nya selesai.. pakcik pulang menaiki keta ayu lalalalala… saya & Ayu Lalalalala tid0r d umah at0k umie sakura… sebelum 2 kami membeli barang2 untuk keperluan kees0kan hari nya…  keletihan seharian membuatkan tid0r kami begitu nyaman … sejuk…. !!~

* makan jja lebih..


-norafzan  -

to be bersambung………


Tiada ulasan:

Catat Ulasan