Ahad, 13 Mac 2011

~ !! MENANG, SERI & KALAH !!~


Menang Seri Kalah apa dia pulak dah nie… ehem..ehemm..ehemm.. awak masuk bl0g apa tak tau ni??!!~ jadi pasti awak tahu apa kan,kan,kan???kalau tak tau jugak baca bagi habis naa…

MENANG – sapa tak suka mai habaq sat.. awak tau dakk kalau menang dapat mata.. TIGA MATA. banyak tu,bukan senang nak dapat tau… TIGA !!~ berharga 0h…
hah??!!~ mata apa nie…mata jin ka??!!~ berharga?? pasaipa berharga?? juai ka??
wei2, awakkk nie…… 0pps…sungguh lah n0 awak bukan tau apa pun… dah tak tau 2 t0ksah ambik tau lah… b0leh macam tu ??

MenanG


SERI – heee… seri seri lah pulak… seri pun kira 0key lah dapat gak SATU MATA.. tak banyak kan?? nak dapat TIGA kena pulun lah… eh, tadi dah menang ni seri.. apa benda ni weii… h0h!!~ xdak apa lah..hang duk senyap-senyap sudah… b0leh macam tu ??
SERI


KALAH – hrmm..ni aku tak suka..tak suka… semua 0rang tak suka… sapa suka mai habaq sat?? eh,ada ja lah yang suka… tau dak sapa?? alaaa…pasti lah pasukan lawan suka… kah kah kah !!~
tau dak wei, dah lah kalah apa pun tak dapat.. K0S0NG tau… apa lah awak ni dah kalah mesti lah tak dapat apa… heee,yang ni awak tau pulak n0..

KALAH







entri ni aku buat sebab sesaja..suka-suka… dak dak.. untuk mu wahai WANITA, MAKCIK, KAKAK, ADIK... ketahui lah anda dalam permainan BOLA SEPAK ni dalam sesuatu perlawanan akan ada MENANG,SERI & KALAH…
pasti nya bukan semua yang bergelar PEREMPUAN tahu… tapi ada jugak LELAKI yang tak tahu… s0, share lah.. walaupun aku tahu tak ada sapa sangat nak masuk pun bl0g nie.. ekekekeke….

argghhh..adakah anda faham apa yang aku cuba sampaikan?? tak faham sudah lah…
s0,sekian.. merapu aku malam ini…

p/s : sebab apa sc0reboard kedah?? err..lagi mahu tanya ka??!!~ :p

[ hands0me nyaa player 2..dah lah hands0me main pun terer tauu…alangkah bertuah nyaa kalau aku yang jadi awek diaa..pasti semua 0rang akan mengenali aku jugakk.. wahhh…-ayu lalalalala......(h0pe dia xperasan) hahahaha... ]





~norafzan~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan