Rabu, 9 Mac 2011

~!! USAH PERTIKAI !!~



hah!!!

ni USAH PERTIKAI apa ni?? heee…sabaq naa..entri kali ni agak em0si lah sikit..
sebenaq nya aku agak serabut lah bila sana sini situ aku baca baca baca baca baca perihai tentang suatu s0k0ngan sampai masuk dalam mimpi aku wei semalam…adeiii…
ni s0k0ngan apa ni?? err… apa lagi s0k0ngan kat  team lah… team apa ni?? b0la jaring ka h0ki ka… B0LA SEPAK TERAJANG lah …

haaa....yang aku tendang ni B0LA... B0LA...  B.0.L.A.


Bagi aku USAH PERTIKAI  /  TAK PAYAH nak k0ndem / mengata / mengutuk / 0rang lain cara nak bagi s0k0ngan .. ni k0n0n nya aku lah peny0k0ng setia,hang 2 pen0nt0n ja.. hey!! pen0nt0n pun amat penting naa untuk penuhkan semakkan stadium bagi nampak full, baru nampak meriah…kan?? heee… lantak lah nak jadi pen0nt0n ka peny0k0ng ka?? yang hang nak kalut pasaipa??? ada beza ka pen0nt0n & peny0k0ng??
eh eh eh.. jadi pen0nt0n pun dia s0k0ng paa macam 2 jugak peny0k0ng pun dia jadi pen0nt0n gak… tak kan p stadium p s0k0ng tapi tak teng0k?? tak kan jadi pen0nt0n tapi tak s0k0ng?? ka aku yang K0L0T  tak tau apa ??  

0ppss…. ada yang kata peny0k0ng ni dia tak kira lah lagu mana pun lah team 2 , kalah ka menang ka dia p gak…jauh ka dekat ka dia p gak… agak-agak dia nya sakit dia p gak k0t n0… pen0nt0n ni plak dia nya kalau team menang-menang-menang baru dia p..kalah-kalah-kalah tak kebul0Q tak kelapaQ p dah aih… jangan kan dekat, jauh pun dah tak heran..
hah!! ada lagi depa kata peny0k0ng ni amat lah berdisiplin.. pen0nt0n ni tak dak disiplin… l0r,haii… macam-macam sungguh lah n0… adeiii… yang pasti nya semua nak kan terbaik dari pasukan…

Apa pun tu HAK depa lah s0k0ng lagu mana pun haihhh… yang hampa nak kalut pasaipa ?? Masing-masing dengan cara masing-masing…biaQ lah… depa nak menyanyi sampai keluaQ anak tekak ka… depa nak l0mpat-l0mpat ka… depa makan k0ci ka… depa makan nasi lemak ka.. depa  nak buat ketupat kaa….t0ksah kalut b0leh dak???  (aku tak kalut naa aku nak luah ja ni… :p ) … bukan nya depa baling meja kerusi kaa.. yang ni lain cerita lah… heee…
tapi tu lah kan mulut manusia bukan nya tempayan…. h0h !!~

t0nt0n sambil makan t0myam


s0k0ng lah !!~ s0k0ng lah selagi nak s0k0ng.. tak dak paksaan aih…
t0nt0n lah !!~  t0nt0n lah selagi nak t0nt0n.. tak dak paksaan aih..


*mimpi tu aku tipu ja… baik aku mimpi prince charming.. k0h k0h k0h !!~
**nak kritik sila kan lah.. ni pendapat aku jaa.. ahaxsz!!~
***0key!!..aku tak kalut lah lepas ni ..keh keh keh… :p



[ j0m j0m..aku nak p dengaQ lagu nasyid sat..antara lirik nyaa.. “usah mengharapkan kesenangan dalam perjuangan perlu peng0rbanan” ….. tiada kena mengena pun dengan cerita kat atas.. ik0t suka aku lah bl0g aku.. eh, bl0g kami.. *_^  ]

~norafzan~

5 ulasan:

  1. hahahahhh! maqah no!

    BalasPadam
  2. Makin comey la maghah...

    BalasPadam
  3. awat xmarah..pandai2 je nak letak org kat mana.. mcm hebat sangat..huh!

    BalasPadam
  4. h0h !!~

    sapa macam hebat?? apa masalah hang ni?? heee!!~

    BalasPadam