Rabu, 16 Mac 2011

~!! PENGURUS !!~


 Tetiba terdetik kat hati aku macamna agak nya kalau perempuan menjadi pengurus pasukan bola sepak ?? macam menarik kan?? bertambah menarik jika pengurus tu lawa cantik seksi & muda… heee… pasti pemain-pemain semangat mengunung tinggi nak buat latihan..
tapi itu lah ada ke yang berminat? dah lawa cantik seksi mesti lah nak jadi m0deling ka sekurang2 nya.. kan??

Nak jadi pengurus pun bukan senang?? handle itu ini.. berhadapan dengan semua nya lelaki pulak.. fuhh!!~  tapi kalau ada minat apa salah nya…

tajuk entri ni di buat sebab aku ada dengar,ada baca baca baca s0k sek s0k sek pasal pengurus yang tak buat keja..tak amanah…bla…bla..bla… macam-macam lah… adeii…
sebenar nya aku bukan nya tahu sangat bab-bal hal macam nie.. tak ada idea sebenar nya nak updte blog ni..heee…

ada kot eh pengurus wanita cuma aku ja yang tak tahu...hihihihi...:)


sekian,merapu aku petang ni….

[h0pely dapat lagi banyak-banyak idea lepas ni untuk updte bl0g ni..huhuhu.. ]

~norafzan~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan