Jumaat, 11 Mac 2011

~!! PENJAGA G0L & TEMBIKAI !!~


Se0rang bekas penjaga G0L b0la sepak yang sedang lalu di bawah sebuah apartment terperanjat apabila  terdengar suara sese0rang menjerit meminta t0l0ng. Dia men0leh ke atas, di tingkat 10, ada se0rang wanita sedang memegang sebiji tembikai di balk0ni, manakala belakangnya api sedang marak dan asap berkepul-kepul. Tembikai itu baru di beli, belum sempat di makan..

T0l0ng encik, selamatkan tembikai saya ini !!~ laung wanita itu lalu meminta orang ramai yang berkuruman di bawah apartment supaya menangkap buah kegemarannya itu yang akan di lempar sekejap lagi tetapi mereka semua takut. Bekas penjaga gol itu pun mara ke tengah “ tak apa puan, biar saya yang tangkap , kan saya ini bekas penjaga g0l negeri @*^!* , tak kan puan tak kenal?” kata lelaki itu dengan bangga nya sambil tersengih-sengih memandang 0rang ramai…

ni lah tembikai wanita berkenaan..


Sekarang puan jatuhkan tembikai itu saya akan tangkap macam saya tangkap b0la..
0key tangkap !!~ jerit wanita itu..

Zuuuppp..tembikai melayang.. bekas penjaga gol tersebut menerkam dan berjaya menangkap dengan kemas.. kemudian dia meneruskan aksi dengan mengolekkan tembikai itu di atas simen dan menyepaknya seperti B0LA… hahahahahaha…..


tembikai yang di sepak


*sekadar lawak di pagi Jumaat…
**pers0alan nya lawak ka?? :P
***heee..aku curi cerita ni kat pakcik google…apa lagi share lah.. ekekeke…

[hebat nyaa penjaga gol 2,dah hebat hands0me plak..tapi dia dah kawen lah.. Alaaa, ada 3kek0s0ngan lagi...p lah try lah… :p]

~norafzan~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan